dijous, 14 d’agost del 2008

Indesició

He vist per Ravelry(quin tresor)aquestes sandalietes d'estar per casa. M'encanten!!!Però és que odio el ganxet...no em surt gens bé, no en sé. A més el patró s'ha de comprar, si fos gratuït ja ho hauria provat, però haver-me de gastar calers(el preu d'un cabdell)sense saber si ho sabré fer em tira enrera. Encara que es teixeix amb un ganxet gran, és a dir que serà ràpid, i no sembla que hi hagi punts complicats, no?...Ja veurem.
També he vist aquest jerséi. Aquest crec que sí que me'l faré, és original, m'agrada sobretot el detall de les mànigues, però potser el convertiré en una jaqueta. El problema és que no tinc llana, i a la botiga del meu poble no hi ha res, si un dia vaig a fer una volta per Alaior, on hi ha la única botiga mig decent de llana que jo conec a Menorca, talvegada el pugui començar ara, si no esperaré a ser a Madrid.

1 comentari:

Penélope ha dit...

Hola! Pero... ¿por qué elegir? ¡Hazte los dos! ...y hazte amiga del ganchillo, que es comodísimo para llevar a cualquier lado. Por lo menos no sacas el ojo a nadie en los momentos tejeriles/compulsivos en medio de masas voraginosas.