dijous, 4 de setembre del 2008

Ciutadella

Una altra vegada s'ha acabat l'estiu. I una altra vegada s'han quedat sense fer un munt de coses que havia planejat, anem cap a la mateixa tardor de sempre amb les mateixes mans buides. Si la meva vida no va en cercles, va en espirals molt tancades. Un dels projects que havia pensat dur a terme durant l'estiu era un passeig fotogràfic per els pobles de Menorca, fer algunes fotos dels llocs més emblemàtics (que sempre m'havien semblat pocs, però no ho són) i posar-les aquí perquè tothom les pugués gaudir. Com que la vessa em fot, o no sé què, no vaig fer fotos ni del meu poble. Però fa uns dies, potser una setmana ja, vaig acompanyar la meva germana a Ciutadella i mentre ella feia els seus enviats, em vaig dedicar a passejar pel poble, bé, només per Es Born i Ses Voltes, va acabar molt prest, i vaig fer algunes fotos:
born i ajuntament

ses voltes amb la catedral darrera

port

museu diocessà

no ho sé, és davant la catedral

Bé, hem d'admetre que no sóc una gran artista en el camp de la fotografia, n'havia fet més, però no van sortir gaire bé. I el recorregut és molt curt, m'ho vaig deixar tot (ni la plaça dels pins, ni el be de Sant Joan, ni sa platja Gran, ni es molí, ni sa placeta d'artrutx...).
Menorca és famosa per les seves casetes blanques vora la mar, no sé si és curiós, o per alguna raó és normal, que tots els palaus i edificis emblemàtics de Ciutadella siguin de marès vist, sense pintar.

1 comentari:

Penélope ha dit...

¿Y que tipo de hilos hay por allí?
¿Es tan difícil encontrar buenos materiales como por aquí?
Las pequeñas tiendas están desapareciendo y pululan los ovillos acrílicos de los bazares. Este verano he echado mano de información lanosa de otros blogs y ha sido divertido hacer turismo textil.:)