divendres, 31 de desembre del 2010

Arc

Tenia ganes de fer uns mitjons amb aquesta tècnica des que la vaig veure per primera vegada

El patró és l' arch-shaped socks, modificat per fer la cama de punt elàstic.

M'agraden, però no tant com havia esperat, sí, queden bé i són còmodes, però els normals també ho són i duen menys feina. Em penso que després del germà d'aquest no és probable que en faci més.

La llana la vaig tenyir fa temps amb tints àcids i finalment m'he decidit a fer-la servir. La veritat és que a la troca m'agradava, però teixida encara més.
Per cert, bon any per tothom.

4 comentaris:

Carmen ha dit...

<m'agraden molt els mitjons. Feliç any nou!!

albis ha dit...

Bon any nou a tu també!

Entenc perfectament el que dius dels mitjons, em va passar amb els Skew. Però mira, t'han quedat molt bé i has après una tècnica nova, així que "que te quiten lo bailao".

greta ha dit...

Feliz año guapa, yo soy de la misma opinión que Albis con respecto a los calcetines, al menos ahora ya sabes hacer alguna cosita más.

Nutsue ha dit...

Al llegir el teu post m'has fet pensar que jo també sóc increiblement pràctica. No teixeixo masses mitjons, perquè no me'ls puc posar perquè aquí no fa prou fred. No acostumo a fer-los elavorats perquè porten molta feina i al cap i a la fi els portes als peus i s'acaben fent malvé. A més es clar, que els llisos són molt més cómodes! Així que quan surto del patró tradicional de mitjó és o per un intercanvi o perquè realment el patró m'ha cridat molt l'atenció!

En conclusió: que segur que jo també en faria un sol parell!