divendres, 9 de setembre del 2011

Síndra

Per algun motiu que no sé explicar les fotos les hi havia de fer avui, així que han quedat una mica fosques, a veure si demà m'animo a fer-n'hi més.

Jijij, tinc unes ganes que arribi el fred!


L'he feta amb forma d'ovalat tancat amb botons a una banda, tipus braga llarga que es pot embolicar moltes vegades al voltant del coll, les parts arrodonides queden damunt les espatlles donant-te un abraçada càlida :).

He fet servir 6 boles de noro cash iroha, que em va donar la Lía en un intercanvi fa anys a la tertulia de madrid, la llana més luxosa que he fet servir mai, segurament jo mai me l'hauria comprada, però val a dir que és una delícia tenir-la en contacte amb la pell.

Ara si em voleu dispensar me'n vaig davant el mirall a jugar amb la meva bufanda nova.

2 comentaris:

albis ha dit...

Tí pinta de ser super calentó!!!

Mar Joaquín ha dit...

Molt xula!!!
Com és oberta??
Penjaràs el patró???
M'agrada, m'agrada!!