dimarts, 26 de febrer del 2008

Filat gris


El print o' the wave el tinc una mica aparcat. Ja tinc la meitat dels punts a l'agulla, però m'avorreix massa, a més, crec que m'he errat.
Per altra banda, ahir vaig començar a filar una llana grisa que vaig comprar a una merceria, és Fliz-it!, que es ven per fer feltre, però cadascú en fa del que compra el que vol. Lo millor és que la vaig tenir llesta en una tarda! Clar, només eren 50g, i l'he filada més gruixuda que l'anterior, no gaire. La gruixa segueix essent irregular, però crec que li vaig agafant el punt i m'ha quedat tan suau...Més que l'altra, però és que aquella em sembla que se'm va feltrar una mica durant la tinció, la pròxima vegada l'aigua haurà de ser més freda. Així és com queda.
Single:
2 caps:

En tinc 50 g més per filar aquests dies i quan ho tingui llest en vull fer un capell de feltre. Però passa que quan la miro, no em dóna la sensació de que hagi de feltrar bé, la qual cosa sembla que no té massa sentit perquè es ven per això precisament, no ho sé, potser sento que té massa torsió. Deu influir en el procés de fer feltre la manera en que ha estat filada la llana? Ja ho descobriré.

2 comentaris:

Åsa ha dit...

Hola Mercé. Me cuesta un poco leer en catalán, pero las imágenes comprendo sin ningún problema ;-) Pues, a mí me parece que te queda bien los hilos. Al principio no sale totalmente regular, y torciendo dos hebras elimina un poco de la irregularidades. Me gusta mucho el color de tu lana, cual es?

Saludos de un Estocolmo lluvioso

Mercè ha dit...

Hola! Gracias por los ánimos.
El color gris de la lana pone que es 116. :-)