dimecres, 20 de febrer del 2008

Print O' the wave

Divendres passat vaig acabar els exàmens (no preguntis....) i ara estic passant una setmaneta de vacances a Menorca. Tenia ganes de fer moltes coses, però ja ha passat la meitat del temps i com sempre, no he fet ni una tercera part del que volia. La única cosa que he fet ha estat començar un echarpe Print o' the wave. La llana és Filatura di crossa centolavaggi, i la vaig comprar d'oferta, per això és taronja una altra vegada, però no ho serà durant molt de temps, quan l'acabi la tenyiré amb una mica de tint blau que tinc d'una altra cosa. En un principi havia planejat fel-la amb la llana que vaig enviar a dur de Handpayntedyarn, el patró diu que es necessiten 800 m de llana lace weigth, però després de mirar a Ravelry el que havia fet altra gent, vaig haver de canviar d'opinió, tothom comentava que amb la quantitat que s'indica al patró no n'hi ha prou per acabar el xal, i com que tenia bona vessa de fer una altra comanda, vaig deixar el projecte per un altre moment, ja veuré què faig. Fins que vaig veure aquesta llana a Alondra i la vaig comprar. És el que en diuen Cobweb, súper, súper prima, 1400m /100g, amb això queda dit tot. Suposo que 1km i mig de llana serà suficient. L'estic fent amb agulles del nº 3,5, encara que el patró diu nº 1,75 (nº 1,75? Són ben folls aquests americans!), però em sembla un nombre tan absurd, no sé explicar-ho. Bé la veritat és que l'agulla del 3,5 és la que tenia a mà. Voleu veure el que tinc per ara? Ho volia acabar abans d'anar-me'n però d'aquest pas serà que no, avui no he fet res, perquè ahir vespre vaig veure que m'havia equivocat, i jo sóc una persona a qui li costa enfrentar-se als problemes, a veure si m'hi poso i ho soluciono.