dissabte, 15 de març del 2008

Efectivitat alemanya

Ja sóc una altra vegada a Menroca per passar la setmana santa. Fa un parell de dies, un parell literalment, vaig fer una comanda a aquesta botiga, que havia descobert gràcies a aquest bolc(que no he estat capaç de tornar a trobar-lo i això que creia que era un de les swapetinas...en fi, quan el trobi ja editaré). Al principi va ser una mica d'embolic perquè encara que vaig estudiar alemany durant 3 anys a l'institut, no en tinc ni idea, però amb l'ajuda d'un traductor vaig poder encomanar un mica de llaneta preciosa i a bon preu. Ha tardat en arribar 2 dies i va arribar en el moment exacte en que jo sortia per anar a l'aeroport així que me'l va entregar el carter en mà, el vaig posar a la bossa, el vaig embarcar i quan vaig arribar aquí...mentida! El vaig obrir al metro. Però la foto no li vaig podre fer fins que vaig ser a casa

Són dues bolles de llana per a calcetins, una de pintada i l'altra blanca per tenyir-la jo. També hi venien, de regal, dos marcadors de punts i una bosseta de caramels (els caramels no van poder arribar a la foto, demanen discuples)La meva mare em va demanar quins plans tenia per a elles i li vaig dir que fer calcetins. Ella em va dir que li semblava que era una llàstima fer calcetins amb la llana pintada, tan bonica, que perquè no en feia una bufanda prima per aquests temps (és que com que està mig menopàusica, el kiri i les bufandes d'hivern ja li fan calor ;-)). Què en penseu?

2 comentaris:

Pilar ha dit...

Ohhh, que precioso color verde!!!

Prunila ha dit...

Hola Mercè, crec que vas veure l'adreça de la Ewa al meu bloc, pot ser? Jo també he comprat llana sense tenyir a l'Ewa i no m'atreveixo, uiiii. La llana de mitjons m'està anat força bé, puc fer molts mitjons a preu raonable.
Ah! per traduir el web en alemany vas a Google languages i te tradueix tot, poses el link i surt en anglès.

M'agrada molt el teu bloc, és molt espontani, merci!