diumenge, 14 de desembre del 2008

Experiments II

Com que en aquesta vida s'ha de provar tot i la cartereta de feltre em va sortir tirant a malament, me n'havia de fer una altra amb un telar:

sí, cutre. S'agafa un tros de cartró, se li fan uns forats a cada banda per on es passa el fil de l'ordit i ja el tens llest per començar la trama!

Després de passar d'una banda a l'altra el fil blau uns 3 milions de vegades...tatxan! Tens un pedacet de 10x24 cm. Vaig haver se rompre una mica el cartró per treure'l, es nota que les vores no em van quedar massa uniformes:

Després en vaig cosir una mica els costats amb un ganxet per donar-li forma de cartereta:

Encara em falta posar-li tancadors

I com que està molt bé provar coses noves, però tampoc s'han d'oblidar les tradicions de sempre:

100% superwash merino, 100 g, navajo ply (3 caps), 360 m

100% merino, 100g, 2 caps, 240 m

100% merino, 100g, 1 cap, 220 m

100% merino, navajo ply (3 caps), 100g, 250 m
Uau! És que feia molta estona que no ensenyava res!
Ah! I això és un altre experiment, a veure què passa.

3 comentaris:

Piruleta ha dit...

Espero que el experimento te vaya muyyyyyyyyy bien.
Mercè, me encantan tus lanas, eres una artista.
Mucha suerte!

Nutsue ha dit...

Doncs el teu experiment em sembla molt divertit! Les llanes com sempre, em deixen sense paraules...qui pogués!

Prunila ha dit...

Merci Mercè, m'ha encantat la llana, la vaig rebre molt ràpidament. Fa una olor boníssima i és tan maca que seré incapaç de sacrificarla teixint algo en molt temps. És una marevella. Perdona si no t'he escrit abans però estic una mica autista amb aquesta fred.
Te desitjo que et vagi molt bé la botiga a Etsy, quina bona idea. Però perquè no poses els preus en Euros? vols cobrar amb dolars? de fet millor perquè avui han dit que el Euro ha pujat (cobraràs menys però...).
una abraçada!!!