dimecres, 28 de gener del 2009

Calcetins de tots colors

Sock yarn doesn't count, i fer calcetins tampoc ;)

No són iguals, ho sé, i què? La llana és de regia, no em vaig adonar que duia cotó fins que vaig ser a casa, normalment no m'agrada massa el cotó, i menys pels calcetins, però no han quedat malament, són més elàstics i mantenen més la forma del que em pensava.

Els he fet prou llargs, fent servir un cabdell per cadascun, per a què has de fer servir la llana aquesta si et sobra? Millor emprar-la tota.
Hi ha gent que troba que els calcetins llisos són avorrits, a jo m'encanten, són el projecte perfecte per anar-los teixint alhora que fas altres coses de profit(mirar la tele, xerrar a la tertulia...estudiar); és clar que quan el que vols és relaxar-te fent calça i prou tries una altra cosa, però no cal desterrar-los, pobrets.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Muy bonitos, son colores harmónicos. Cómo lo haces para saber si te sobra la lana para hacerlos tan largos? Empiezas de arriba, o en la punta de los dedos?

Nutsue ha dit...

Jo tampoc trobo que fer mitjons llisos sigui avorrit. M'agrada tenir-ne un parell començat per a les quedades o per fer mindless knitting. Hi ha dies que precisament necessites això!

filrosa ha dit...

jo els solo fer lliços, o amb llana com aquesta, el que no m'agrada es fer-los a ratlles, masses nusos i després son de mal portar, aquest teus son divins