dilluns, 16 de febrer del 2009

Tornada a la normalitat

Després de la tempesta del exàmens arriba la calma dels fils. Però no et fiïs mai de la calma, que és mare del temporal.
Fil nombre 1:

Merino superwash, 3 caps, navajo ply. 100g, 270 m. Está teñit de manera que faci ratlles en teixir-lo.
Fil nombre 2:

Shetland. 2 caps, 100g, 690m. Necessito(d'acord: vull)una troca de llana prima per fer-me una jaqueta, però no sé si triar la shetland o aquesta altra. La verda té un color més estiuenc, no? Encara que us demanareu com pot ser estiuenca una troca de llana merina. És molt prima, val? Bé.
I ara que parlem de llana merina, només me'n queden 130g!!! Jo. I no els puc fer servir perquè si els empro em quedaré sense. I encara en tinc 700g de superwash, 200 de shetland i 350 d'alpaca, com justifico una altra compra?

4 comentaris:

Prunila ha dit...

m'agrada molt més el verd, però això és personal clar, je je je potser faras els mitjons de merina??? a mi m'agradari fer-los de seda però no se a on comprar-la... ja veurem

maya ha dit...

Vaya lanas, las tintas tu ? Me encantan los colores !!! Soy Maya una swapetinera dando un paseito por todos los blogs para asi despistar a mi sorprendida.
Seras tu mi sorprendedora ?

Nutsue ha dit...

Ohhh m'he enamorat de la llana de colors! és simplement perfecta! No la faràs servir per casualitat pels swapetines??? ja ha començat l'aventura!

issa ha dit...

ainss, yo no me apunté porque nunca he hecho calcetines y aunque hubiese sido capaz, mejor practicaré antes... así que para el año que viene quizás esté en el swapetines.