dilluns, 17 de novembre del 2008

Un abraç verd

Aquest és el jersei verd que he estat teixint


m'agrada. No va sortir del tot com era planejat, però això a mi em passa sempre amb qualsevol cosa que faig, és còmode de dur.
Altres coses, he pres el repte del flash your stash que va proposar n'Asa, bé només a mitjes, perquè de llana la veritat és que només tinc restes(un munt) i algun cabdell per fer calcetins

això només és la fibra, uns 800g de merino, 920 de merino superwash, 450 d'alpaca, 500 de shetland i 80g de nylon, tot comprat aquí, el preu està bé, i tenen de tot, el que surt una mica car és l'enviament. Ja li he fotut mà al merino, amb la troca del sorteig i una altra que estic fent, el superwash el vaig mesclar amb el nylon per fer llana de clacetins:

100g, 380m, 3 caps.
I també estic filant una mica d'alpaca amb el fus. No ho sé, però de l'alpaca m'esperava una altra cosa, aquesta que jo tinc almenys, no és suau, és aspre, sembla el pèl d'un ca. Bé, ja veurem com queda un cop acabat i teixit.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Cuánta lana :-O Y es increíble cómo puede inspirar también la lana blanca. Todos los experimentos de tintes que se puede hacer :-)

Y qué fino hilas tú, envidia cochina me da!!

Prunila ha dit...

el verd molt bonic i la llana ja pots obrir les bosses perquè veiem millor el contingut! quanta llana :)))))

Lía ha dit...

Qué bonito el jersey!

tannina ha dit...

Hi Merce, this is a really nice sweater. I love the colour!
How much was the postage from wingham wool works. I thought about ordering from them too.
Tanja

Piruleta ha dit...

Mercè cuanta fibra!!!!!
Vas a teñirla o la hilarás primero.
Me encantan tus hilados, envidia sana que me dan ;)