diumenge, 11 de maig del 2008

Calcetins

No m'explaiaré gaire, el títol ja ho diu tot. Aquest cap de setmana he acabat 2 parells de calcetins que tenia començats de feia estona. Uns són els entramados de la tejijunta

i els altres son uns molt senzills que he fet amb una llana tenyida meva, començant per la punta (per cert, un altre dia en parlarem de maneres de començar per la punta, perquè crec que fins ara m'he estat complicant la vida), amb taló de passades curtes i girats dobles per la cama. Quan es comencen els calcetins per la puna, després del taló la cama no queda massa bé, és el que a jo em sembla, la millor manera de que s'adaptin per mi són els girats.

El color és horrorós, a que sí?Si li hagués de posar un nom li diria menestra amb espinaques i pastanagues podrides a mig digerir. Però resulta que a la meva companya de pis li agrada, així que seran per ella i tothom content.