divendres, 19 de juny del 2009

I jo sense saber-ho...

Fa gairebé 5 anys que visc al barri i mai no havia vist la botiga aquesta

(foto feta amb el mòvil, que ningú es queixi)com pot ser? I la trobo ara qeue està a punt de tancar! Però amb grans descomptes :).
En realitat el que tenen no és gaire interessant, quasi tot acrilic i ja no els queda massa gènere. Pel que m'ha dit el filat és de katia (du etiquetes de katia) i exclusiu; tot ve en forma de troca i al principi no veia les etiquetes així que li he demanat si era del mateix fabricant que les llanes del Gato Negro, gairebé s'ha ofès, m'ha dit que les seves eren de molta més qualitat, on va a parar. A simple vista haig de dir que jo no he notat la diferència: és acrilic, amb les seves parts aixafades i brillants. Però acrilic tirat de preu, jo m'he endut 1 kg d'un fil amb 25% de llana per 14,90 euros. Sempre ve bé tenir reserves, i no té tant mala pinta. A més, si un dia s'extingeixen les benes bé que es revaloritzarà.
La botiga és al carrer Castro de Oro, nº 2 (metro oporto).
Después de años de vivir aquí, voy y descubro una tienda de lanas en el barrio, con tanta puntería que está a punto de cerrar, pero con grandes descuentos :). En realidad casi toto lo que tienen es acrílico, y les queda poco género. Se ve que el hilo es de katia, casi se me ofende cuando le he preguntado si era del mismo fabricante que el del Gato Negro, es que sus lanas son de mucha más calidad. Bueno, a simple vista yo no sabría decirlo, lo que sí puedo decir es que está tirado de precio y siempre viene bien tener reservas. Si a alguien le interesa, la tienda está en la calle Castro de Oro nº2, metro Oporto.

1 comentari:

Anònim ha dit...

¡Fabuloso nombre!
(...y la pena que da que cierren estas tiendas...)