dimarts, 9 de juny del 2009

Llanes


100g, 390m, 2 caps, un de llana i l'altre de cotó (fil de cosir), torçut fent onetes. Fins ara aquesta tècnica només l'havia emprada per llana super gruixuda, però la versió prima sembla genial per fer una bufanda lleugera.

100g, 805m, 2 caps. És la troca amb més metratge que he fet fins ara i he estat anys a tenir-la llesta, només per tòrcer-la vaig necessitar tot un diumenge. És la llana que vaig tenyir amb el segon bany de congret d'ase, encara que el rosa no és el meu color aquesta troca m'encanta; crec que me n'hauré de fer alguna cosa per mi. Hi ha una cosa d'ella però que em fa molta rabia, i és que li vaig haver de fer un nus. Quan la llana es romp mentre la files la pots arreglar sense nusos posant llana nova damunt l'extrem romput i seguint a partit d'allà, però aquesta vegada el fil se'm va rompre en fer la troca, quan ja estava torçuda i tot, així que no vaig tenir altre remei.

Aquesta és una comparativa de les dues troques que em van sortir de la llana tenyida amb arrel de congret d'ase, primera i segona tintada.

3 comentaris:

albis ha dit...

M'agradaria molt algun dia poder filar les meravelles que fas tu!!!

Nutsue ha dit...

Jeje...has caigut al rosa! Doncs avui no sé quina triar. Les tres són tan maques...

PS: properament us presento la meva roda!

Sunsun ha dit...

Estic amb Alba... m'encantaria poder filar com tu!!

Son meravelloses, tot i que el color no em fa el pes (el rosa), la feinada de fer-les les fa del tot irresistibles!